Thor

     Thor<3

        Pe 1 octombrie când am ajuns acasă de la școală părinții mei mi-au făcut cea mai frumoasă surpriză din lume, mi l-au luat pe Thor. Cu ceva timp în urmă îmi murise cățelul, Pufosul, și suferisem mult după el. Când l-am văzut pe Thor am știut cum avea să îl cheme. Este negru ca abanosul, are ochii căprui și o blana pufoasă. 

      De când l-am cunoscut mi-a schimbat viața. În fiecare zi abia aștept să ajung acasă și să îl văd. Este rasa Cane Corso și în teorie este câine de pază.  Nu înțeleg încă dacă este  deștept, dar încă este un pui. Îi place să fugă după mingi și să se joace cu mine și să mănânce.  Este puțin timid și rușinos, abia a învățat să latre. Cel mai mult îmi place când mă joc volei cu fratele meu și el încearcă să prindă mingea. Este foarte comic!!

        Cred că toată lumea are nevoie de un Thor!💕

        Update-Este deștept.👌


 





Comentarii

Trimiteți un comentariu